شبکة یس |Yasintv

دفتر حفظ ونشر آثار آیت الله مجاهد سید یاسین الموسوی "دام ظله" امام جمعه شهر بغداد

شبکة یس |Yasintv

دفتر حفظ ونشر آثار آیت الله مجاهد سید یاسین الموسوی "دام ظله" امام جمعه شهر بغداد

شبکة یس |Yasintv

آیت الله سید یاسین الموسوی"دام ظله" از شخصیت‌های مبارز و مقاوم عراق به شمار می‌رود، وی فقیه، فیلسوف، محقق و از شاگردان آیت الله العظمی خوئی، آیت الله شهید محمد باقر صدر و برخی دیگر از علمای بزرگ جهان اسلام به شمار می‌رود. آیت الله الموسوی بیش از پنجاه کتاب و مقاله تحقیقاتی هم به رشته تحریر درآورده است.

زبان ها

شبکه های اجتماعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

پیوندهای روزانه

پیوندها

مجموعه آثار آیت الله مجاهد سید یاسین موسوی دام ظله

نرم‌افزار مجموعه آثار آیت الله مجاهد سید یاسین موسوی دام ظله تولید شد 

طبق این گزارش ؛ 28 عنوان کتاب (22 عنوان تصویری و 6 عنوان متنی) از آثار آیت الله سید یاسین موسوی به زبان عربی در موضوعات: عقاید و معارف اسلامی، معاد، حدیث، دعا، مهدویت، فتنه‌های آخر الزمان، پاسخ به شبهات محتوای علمی این نرم‌افزار را تشکیل می‌دهند.

 

الحیرة فی عصر الغیبة الصغری، السیر إلی الله، سند دعاء الندبة، من مفاهیم الجهاد، قیامة الخراسانی فی أحادیث المعصومین (ع)، مختارات من أصول الکافی، منازل الآخرة والمطالب الفاخرة و کشف الحق، از جمله کتاب‌های ارائه شده در مجموعه آثار آیت الله مجاهد سید یاسین موسوی دام ظله می‌باشند.

لازم به ذکر است، این نرم‌افزار در قالب جدید کتابخانه استاندارد نور ارائه شده است که علاوه بر قابلیت‌های فنی و پژوهشی تولیدات گذشته مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) در قالب کتابخانه دیجیتال نور، مانند جستجوی ساده و پیشرفته در کتاب‌ها، انتقال متن به نرم‌افزار word، دسترسی سریع به بخش‌های مفید لغت‌نامه، قرآن، کتابشناسی، ویژگی‌های تازه و مفیدی را در خود جای داده است.

برطرف شدن محدودیت در خصوص ابعاد صفحه نمایشِ دستگاه‌های مختلف، امکان به‌روزرسانی مستقیم نرم‌افزار از طریق اینترنت توسط کاربر، در نظر گرفتن میز پژوهشی برای محقق، جستجو در متن کتاب‌ها با قابلیت اولویت‌دهی به نتایج و با عملگرهای استاندارد، بهبود نتایج جستجو بر اساس کتاب، نویسنده و زبان و ... از جمله قابلیت‌های این قالب جدید به شمار می‌رود. 

همچنین این قالب به کاربران مجموعه آثار آیت الله سید یاسین موسوی، این اجازه را می‌دهد که بر هر قسمت‌ دلخواه از متن کتاب، یادداشت‌نویسی کنند؛ همچنین امکان رنگی کردن، نوشتن عنوان و انتساب چند نمایه برای جستجوی سریع‌تر نیز برای کاربر فراهم شده است که همه این یادداشت‌ها، نمایه‌ها و ... در یک ابزار واحد به نام پژوه‌نگار جمع آوری شده و قابل مدیریت توسط کاربر می‌باشد.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نرم‌افزار مجموعه آثار آیت الله سید یاسین موسوی، اینجا کلیک کنید.

♦ جهت مطالعه زندگی‌نامه آیت الله سید یاسین موسوی، اینجا کلیک کنید.